Okładka
Okładka
graf13 graf13
103
BLOG

670 lecie Mojej Bydgoszczy

graf13 graf13 Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Trafiłem idealnie! Na 670 urodziny Bydgoszczy odebrałem z drukarni moją książkę ZEGARY MOJEJ BYDGOSZCZY. 
Albumik zasadniczo składa się z 5 części opisanych językiem "starego człowieka", czyli takie opowiadanko- 
Historia 4000 lat rozwoju Zegarmistrzostwa
Ciekawe zdjęcia z tej historii
Historia Bydgoszczy z uwzględnieniem zegarów publicznych
Albumik do tej historii
Opisy zegarów publicznych wsparte zdjęciami.
Książka zawiera 160 stron formatu B5, około 460 kolorowych zdjęć, drukowana na papierze kredowym z tekturowymi okładkami.
Polecam!
mój telefon- 509 796 748
Załączam rekomendację pana dr. Stefana Pastuszewskiego oraz pana Jerzego Derendy prezesa T. M. M. Bydgoszczy

Zobacz galerię zdjęć:

Rekomendacja p. Stefana Pastuszewskiego
Rekomendacja p. Stefana Pastuszewskiego Rekomendacja Prezesa Tow. Miiołośników Miasta Bydgoszczy
graf13
O mnie graf13

Niedyplomowany Absolwent Akademii Chłopskiego Rozumu, któremu umiłowanie Rodziny jest wstępem do relacji z Ojczyzną. Z sentymentem wraca do wartości określanych jako: wiara honor szacunek uczciwość godność

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura